SMfoto

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sanna - 19 oktober 2011 17:44

Gud.. lyssnade på jullåtar härom dagen, fick sån jullängtan att jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen, jag vill bara ha SNÖ nu!

Jag brukar inte redigera mina bilder så mycket men provade det litegranna, helt OK, använde samma redigeringseffekt på alla. Tänkte gått ut och fotat lite idag, men vädret är ju inte direkt på topp så det blir väl ingenting med det :/

Ja-ja.. här kommer några av bilderna:



Taggtråd, första "frosten" i år!



  För ungefär en månadsedan vid havet här hemma ;)


 

 


  Min andra bild på kopparsnoken :)


 


     I havet i somras, tror klockan var runt 22.00-23.00 och ändå var vattnet underbart varmt!


          

      Ha de bra! //

 


Av Sanna - 18 oktober 2011 09:54

Detta är min fösta blogg och mitt fösta inlägg, lite svårt att komma på vad man ska skriva om när man inte bloggat innan, men jag gör en början, och det får bli lite bilder jag tagit, kommentera gärna (tips och annat vore SUPER! (Y).)


 En kopparsnok som jag såg på vägen häromdagen, jag är superrädd 

för ormar men den här var så liten så jag vågade komma lite närmre xD



Spindlar är nåt som jag tycker om att fotografera ganska mycket, dom är väldigt skräckinjagande men hur mycket kan en sån här liten filur skada? ;)



En stallkatt vi har i stallet som heter Jane, blyg men väldigt söt, ganska tjock me ;)



 

Betessläppet i somras, det var en fartfylld dag, det regnade ganska mycket så skärpan blev kanske inte den bästa.


     En av mina kaniner som heter Legolas, min egna lilla fotostjärna :')



Jag älskar att ta makro-bilder, ju närmre jag kommer desto bättre :D



    Jag älskar mina kompisar, och blanda det med mitt fotointresse är nåt som passar mig! :)



Mini-Snigel :'D



  Farmor och farfars valp Zia, en Cavalier King Charles Spaniel :)


Kram

 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Mitt namn är Sanna, detta är min blogg och här kommer jag skriva lite om Fotografering, Hästar och Ridning, mina största intressen! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards