SMfoto

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

En början

Av Sanna - 18 oktober 2011 09:54

Detta är min fösta blogg och mitt fösta inlägg, lite svårt att komma på vad man ska skriva om när man inte bloggat innan, men jag gör en början, och det får bli lite bilder jag tagit, kommentera gärna (tips och annat vore SUPER! (Y).)


 En kopparsnok som jag såg på vägen häromdagen, jag är superrädd 

för ormar men den här var så liten så jag vågade komma lite närmre xD



Spindlar är nåt som jag tycker om att fotografera ganska mycket, dom är väldigt skräckinjagande men hur mycket kan en sån här liten filur skada? ;)



En stallkatt vi har i stallet som heter Jane, blyg men väldigt söt, ganska tjock me ;)



 

Betessläppet i somras, det var en fartfylld dag, det regnade ganska mycket så skärpan blev kanske inte den bästa.


     En av mina kaniner som heter Legolas, min egna lilla fotostjärna :')



Jag älskar att ta makro-bilder, ju närmre jag kommer desto bättre :D



    Jag älskar mina kompisar, och blanda det med mitt fotointresse är nåt som passar mig! :)



Mini-Snigel :'D



  Farmor och farfars valp Zia, en Cavalier King Charles Spaniel :)


Kram

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 4 januari 2012 23:47

Tänkte skriva lite om mig själv!Sanningar: 1. Jag gillar hästar. 2. Jag gillar att rida. 3. Jag är livrädd för clowner, mördare etc. 4. När jag va liten var jag elak mot allt och alla. 5. Jag älskar chips. 6. Jag älskar körsbärstomater. ...

Av Sanna - 21 december 2011 22:14


Första snön har kommit och jag är ÖVERLYCKLIG!Har har ni en random vinterbild från idag, men den får duga!         Hoppas ni har det mys nu i vintervädret. Och om 3 dagar är det julafton! Gud, jag har inte köpt present till pappa, bror ell...

Av Sanna - 15 november 2011 17:07

Vilken mysig dag det vart idag, har vart på hyfsat bra humör hela dagen och just nu sitter jga här framför datan och gottar mig. Va ute och fotade innan, det var väldigt mycket "dagg" i gräset då de låg jag och tog kort på ^^, undra vad grannarna tyc...

Av Sanna - 6 november 2011 18:15

Vi hade halloween-övernattning i stallet, och jag tänkte visa lite bilder på vad vi gjorde och hur vi var sminkade, jag och min kompis Linnea var sminkade lika dant, men jag vte inte riktigt direkt VAD vi var sminkade som ^^ Tack alla fina vänner som...

Av Sanna - 6 november 2011 09:51

ojdå, jag har visst inte bloggar på ett tag men har inte kommit på vad jag ska skriva. Ska vara med på KM på min ridskola, har lite svårt att lära mig banan, har inte tävlat så mycket innan, bara ridskole-cuppen och då rider man bara ett ryttartest. ...

Presentation


Hejsan!
Mitt namn är Sanna, detta är min blogg och här kommer jag skriva lite om Fotografering, Hästar och Ridning, mina största intressen! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards