SMfoto

Alla inlägg under november 2011

Av Sanna - 15 november 2011 17:07

Vilken mysig dag det vart idag, har vart på hyfsat bra humör hela dagen och just nu sitter jga här framför datan och gottar mig. Va ute och fotade innan, det var väldigt mycket "dagg" i gräset då de låg jag och tog kort på ^^, undra vad grannarna tyckte om att jag låg där och kravlade på gräset :)


 




Mamma hade visst vart ute och planterat lite blommor inför våren^^

Finurlig hon är   

 



Lite svårt att sikta in fokusen på alla dropparna men jag får nöja mig endå :)



Satte upp ljusslingor vid kanin-burarna igårkväll och det blev jättefint! Fick sånna julkänskor bara...

 Julmusik   

 


Skärpan är lite dålig, det är lite synd men är ganska nöjd endå :)

 



Dom här "fröna" är riktigt fina, men det värsta är att dom ligger på hela trädgården x)

   


Det var det mesta av min dag, nu ska jag plugga, puss!


 

Av Sanna - 6 november 2011 18:15

Vi hade halloween-övernattning i stallet, och jag tänkte visa lite bilder på vad vi gjorde och hur vi var sminkade, jag och min kompis Linnea var sminkade lika dant, men jag vte inte riktigt direkt VAD vi var sminkade som ^^ Tack alla fina vänner som gjorde kvällen otroligt rolig! :) <3

Här kommer lite bilder:

Linnea & jag

     

 


Lite fler bilder på lite smått och gott från kvällen

                 




För att slippa skriva namnet på mina bilder vill jag att detta ska respekteras:

♥ Det är inte tillåtet att kopiera mina bilder utan mitt tillstånd, fråga mig isåfall ♥
♥ Kränkande kommentarer tas bort & anmäls ♥


Puss och Hej

 


Av Sanna - 6 november 2011 09:51

ojdå, jag har visst inte bloggar på ett tag men har inte kommit på vad jag ska skriva. Ska vara med på KM på min ridskola, har lite svårt att lära mig banan, har inte tävlat så mycket innan, bara ridskole-cuppen och då rider man bara ett ryttartest. Senast vann jag och tänkte att jag kke borde prova LC:1 så det ska jag göra på Söndag, hoppas det går bra, satsar inte på någon placering, vill helst bara se hur det går, jag rider ju på ridskola så hästarna blir väldigt fort tagna, men jag valde en häst jag ridit hyfsat mycket innan, han är lite för liten kanske men det får funka :)


Detta är den fösta hästen jag har tävlat och han är även den som jag kanske ska ha på KM. Han heter Felix :)




Det här är min favorithäst på ridskolan, hon är helt underbar att rida och hon är en ängel i stallet. Sist vann jga även med henne.

   


Snart kommer bilderna från halloween övernattningen i stallet :)


Kram

 


Presentation


Hejsan!
Mitt namn är Sanna, detta är min blogg och här kommer jag skriva lite om Fotografering, Hästar och Ridning, mina största intressen! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards